CRM

Firma, marketing, targi, pracodawcy i pracownicy, strony www i wszystko, co związane z biznesem.
Awatar użytkownika
katkas
Posty: 272
Rejestracja: 07 mar 2019, 18:44

CRM

Post autor: katkas »

Przez bardzo długi czas zastanawiałam się nad tym, czy wprowadzić systemy CRM do moje firmy. Zdawałam sobie sprawę z tego, że jest to kolejny wydatek. Natomiast wiele osób mówiło mi, że jest to rzecz w którą warto zainwestować. Po przeczytaniu tego artykułu https://craftware.pl/co-jest-crm-czy-wa ... korzystac/ nie mam już żadnych wątpliwości. Lada dzień planuję podjąć współpracę z Craftware. A wy, z jaką firmą współpracujecie?
Awatar użytkownika
Malinka
Posty: 211
Rejestracja: 22 sie 2019, 13:07

Re: CRM

Post autor: Malinka »

moim zdaniem, przydało by ci się tutaj zainwestowanie w system crm , taki jak oferuje https://bs4.pl/ . Dzięki temu firma, bedzie dużo sprawniej funkcjonować. Zobaczysz, że wiele rzeczy Ci to ułatwi.
Awatar użytkownika
eluśka
Posty: 122
Rejestracja: 26 maja 2019, 22:04

Re: CRM

Post autor: eluśka »

A tutaj https://programy.do/ranking/system-crm/ już zaglądaliście? Jeśli nie, to myślę, że warto. Jest tam wiele różnych rozwiązań. Każdy system jest dokładnie omówiony. Macie też tam ceny. Można dzięki takiej wiedzy wybrać najlepsze rozwiązanie. Pomoc jest naprawdę ogromna.
Awatar użytkownika
kacc
Posty: 97
Rejestracja: 22 cze 2019, 17:07

Re: CRM

Post autor: kacc »

Jak jesteśmy w temacie zarządzania, obsługi klientów to polecam poczytać czym jest program helpdesk https://focustelecom.pl/system-helpdesk/ . W naszej firmie mieliśmy sporo problemów z ogarnięciem spraw klientów, w zależności kto odebrał połączenie od nowa musiał wchodzić w daną sprawę, marnując i nasz czas i klienta. Szef dowiedział się o tym programie od znajomego. I rzeczywiście ułatwia on bardzo wielokanałową obsługę z klientami. Można w prosty sposób, w jednym miejscu zobaczyć wszystkie dane dotyczące danego klienta. Pracownik wchodząc w system ma pełną wiedzę o sprawach zamkniętych i aktualnie prowadzonych dla danego klienta. Każdy e-mail jest od razu dodawany do zgłoszenia, pracownik może dodawać notatki, każde zgłoszenie dzięki dodawanym tagom można błyskawicznie wyszukać. Ogromne ułatwienie w pracy i poprawa jakości obsługi.
ODPOWIEDZ