Motoryzacja Witam

Tutaj prowadzimy dyskusje na dowolne tematy, nie mające związku z głównymi kategoriami.
UguśBoguś

Motoryzacja Witam

Post autor: UguśBoguś »

Siema panowie, kupiłem ostatnio compacta w 2.8 benz e36 po swapie na jednostke z e39.
Latam ostatnio na nowych markowych oponach michelin ale słabo kleja dlatego sprawdzam zawsze pogode na najlepszy radar burzowy i zawsze sucho i przyjemnie się leci bokiem ;) z fartem dla was mordy

black ops 3d
Awatar użytkownika
katkas
Posty: 274
Rejestracja: 07 mar 2019, 18:44

Re: Motoryzacja Witam

Post autor: katkas »

Ja nie znam się na motoryzacji, więc samochód wolę oddać do mojego sprawdzonego mechanika. Ostatnio było z nim dużo pracy i 2tyg byłam bez samochodu... tzn swojego samochodu, bo zdecydowałam się na ofertę wypożyczalnia samochodów Poznań więc bez najmniejszego problemu mogłam dojeżdzać do pracy i załatwiać sprawy na mieście.
Daruś

Re: Motoryzacja Witam

Post autor: Daruś »

Faktycznie sama motoryzacja jest bardzo ciekawa i ja jestem zdania, że jak najbardziej również warto jest wiedzieć co nieco na temat kupowania części zamiennych. Jakiś czas temu odkryłem bardzo fajny sklep motoryzacyjny https://garbus.pl/ gdzie bez najmniejszego problemu ja za każdym razem znajduję części zamienne do starych modeli VW.
Lanoseł

Re: Motoryzacja Witam

Post autor: Lanoseł »

o super to się cieszę, ja polecam wszystkie itemy do stylizacji z aliexpress, fajne w miarę przystępne ceny i super bardzo fajna jakość! pozdrawiam karolina ;)
a no i jakbyście kochane zapomniały to też alternatywą jest w Wish
https://prezenty.edu.pl/
Nishaknąpp

Re: Motoryzacja Witam

Post autor: Nishaknąpp »

The quality and quantity of work produced in here is absolute informative. thanks for sharing