Znacie jakiego dobrego prawnika w Łodzi?

Tutaj prowadzimy dyskusje na dowolne tematy, nie mające związku z głównymi kategoriami.
Awatar użytkownika
Oglik
Posty: 106
Rejestracja: 14 mar 2019, 21:36

Znacie jakiego dobrego prawnika w Łodzi?

Post autor: Oglik »

Znacie jakiego dobrego prawnika w Łodzi? Chodzi o sprawę karną.
Awatar użytkownika
Nnnama
Posty: 107
Rejestracja: 01 cze 2019, 22:13

Re: Znacie jakiego dobrego prawnika w Łodzi?

Post autor: Nnnama »

Mnie w sądzie bronił adwokat Olężałek. Chodziło o obronę w postępowaniu dyscyplinarnym, a jestem nauczycielem akademickim. Ciężko samemu było mi się bronić, na szczęście z pomocą adwokata wszystko poszło dobrze, dziś pracuję w zawodzie. A Pan Olężałek to bardzo dobry prawnik, w wielu sprawach pomoże.
Awatar użytkownika
DonTomas
Posty: 5
Rejestracja: 30 cze 2019, 18:25

Re: Znacie jakiego dobrego prawnika w Łodzi?

Post autor: DonTomas »

Wasze odpowiedzi są jak najbardziej wyczerpujące. Ja sam już nic więcej tutaj nie dorzucę.

umt częstochowa
Jak niemal każde nieszczęście historia zaczęła się szczęśliwie.
Awatar użytkownika
Kamil87
Posty: 32
Rejestracja: 03 lip 2019, 23:48

Re: Znacie jakiego dobrego prawnika w Łodzi?

Post autor: Kamil87 »

Podrzucam Wam namiary na tę Panią adwokat - http://www.lodz-adwokat.pl/ Jest naprawdę skutecznym prawnikiem. Mi pomagała już w kilku różnych kwestiach, zarówno prywatnych, jak i biznesowych. Kancelarię ma właśnie we Wrocławiu.
Awatar użytkownika
Alusia
Posty: 113
Rejestracja: 12 lip 2019, 17:40

Re: Znacie jakiego dobrego prawnika w Łodzi?

Post autor: Alusia »