virgamet.pl opinie

Surowce, sprzęt, budowa. Wszystko o przemyśle.
Awatar użytkownika
Antonius-81
Posty: 4
Rejestracja: 21 wrz 2019, 3:48

virgamet.pl opinie

Post autor: Antonius-81 »

Znacie producenta stali Virgamet? Szukam sprawdzonej firmy, z którą mógłbym podjąć dalekosiężną współpracę w zakresie dostarczania stali do tworzenia profili stalowych i innych elementów konstrukcyjnych. Jeśli korzystaliście z ich oferty, dajcie znać, napiszcie opinie, niewiele jest w Polsce firm zajmujących się dystrybucją stali :-)
Awatar użytkownika
mirella004
Posty: 1
Rejestracja: 08 sie 2019, 20:19

Re: virgamet.pl opinie

Post autor: mirella004 »

Znam firmę virgamet.pl i mogę wyrazić swoją opinię. Jest ona bardzo dobra, bo wielokrotnie zamawiałam u nich stal i wszystko było dobrze. Ja jestem zadowolona ze współpracy.

kanapa młodzieżowa rozkładana
Awatar użytkownika
antonia892
Posty: 1
Rejestracja: 11 paź 2019, 18:28

Re: virgamet.pl opinie

Post autor: antonia892 »

Nie znam się na temacie, ale mój chłopak zamawiał stal do tworzenia profili na virgamet.pl i ma dobrą opinię. Ja bym mu zaufała, bo on naprawdę się na tym zna. Myślę, że mogę ich polecić.
Awatar użytkownika
balbina914
Posty: 1
Rejestracja: 11 paź 2019, 18:31

Re: virgamet.pl opinie

Post autor: balbina914 »

Czytałam wiele pozytywnych opinii o virgamet.pl. Wszyscy znawcy tematu ich chwalą. Na podstawie ich zdania, uważam, że można im zaufać.
Awatar użytkownika
bożena607
Posty: 1
Rejestracja: 11 paź 2019, 18:34

Re: virgamet.pl opinie

Post autor: bożena607 »

Mój tata zajmuje się stalowymi konstrukcjami i stal zamawia zazwyczaj na virgamet.pl. Ma dobrą o nich opinię. Uważa, że jest to solidna i doświadczona firma.
Awatar użytkownika
wanda473
Posty: 1
Rejestracja: 11 paź 2019, 18:36

Re: virgamet.pl opinie

Post autor: wanda473 »

W mojej opinii na virgamet.pl nie jest drogo. W dodatku znają się na swojej pracy i wiedzą, w jaki sposób doradzić klientom. Ja ich zdecydowanie polecam.
Awatar użytkownika
ula011