Strona 1 z 1

związek i sex

: 16 paź 2021, 0:42
autor: gość
Szczególnie młode malżenstwo powinno być przygotowane na to-ze prędzej czy pozniej pojawi się kryzys w małżenstwie. Problemy w związku zdarzają sie co chwilę. Biorę tabletki anty i niestety u mnie pojawiła sie ogromna wada - spadek libido. Postanowiłam działać i dokonałam zakupow na https://sexshop112.pl/ Kilka gadzetów znacznie poprawiło nasze życie erotyczne i teraz jest juz duzo lepiej. Zobaczymy jak bedzie dalej, ewetualnie zrezygnuje z tabletek

Re: związek i sex

: 16 paź 2021, 18:08
autor: iworka
Widocznie miałaś źle dobrane tabletki, że pojawiły się takie skutki uboczne. Ja przy moich vines czuję się dobrze i nic negatywnego z nimi nie dostrzegłam w swoim organizmie. A nawet bym powiedziała że zauważyłam iż moja cera ma mniej niedoskonałości no i nie wyskakują mi pryszcze jak to jeszcze kilka lat temu.

Re: związek i sex

: 29 paź 2021, 16:37
autor: kacc
Jeśli tabletki powodują spadek libido to warto się zastanowić nad ich zmianą. To ma być forma antykoncepcji odpowiednio dobrana do pacjentki, tak by w żaden sposób jej nie szkodzić przecież i nie powodować skutków ubocznych. Polecam zmianę na Drovelis - nowoczesne tabletki z estetrolem znacznie mniej ingerującym w kobiecy organizm niż inne estrogeny.