Biznes

Jak reklamować markę za pomocą opakowań kartonowych?


Wciąż za mało doceniany, ale bardzo skuteczny sposób zwiększania rozpoznawalności marki – mowa o opakowaniach kartonowych, które służą nie tylko do przechowywania i transportowania różnego rodzaju produktów. Możesz wykorzystać je także do reklamowania Twojej firmy. Sprawdź, jak to zrobić.

Jak wykorzystać opakowania kartonowe do promocji firmy?

Przede wszystkim zadbaj o oryginalny, kojarzący się z Twoją marką wygląd opakowania. Powinny charakteryzować go poniższe cechy:

  • Dobrze widoczne logo firmy – niech będzie czytelne i umieszczone w centralnym punkcie opakowania.
  • Grafika – dopasowana do produktu, wydarzenia lub sezonu. Przykład? Jeśli wysyłasz produkty z edycji świątecznej, zdecyduj się na opakowania kartonowe z bożonarodzeniową ilustracją.
  • Zachęcenie do skorzystania z usług – to od Ciebie zależy, czy na pudełku znajdą się wyłącznie dane kontaktowe Twojej firmy, czy hasło reklamowe albo kod QR kierujący do strony z ofertą.

Dostosuj wygląd kartonów do charakteru branży

Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji? Skorzystaj z opcji personalizacji opakowań. Na kartonie może znaleźć się podziękowanie, dedykacja albo imię klienta. Personalizację rozważ, zwłaszcza jeśli:

  • Prowadzisz firmę w branży e-commerce – sprzedajesz w internecie kosmetyki, odzież, książki, żywność lub inne produkty.
  • Przygotowujesz kampanię promocyjną – dzięki personalizacji możesz zachęcić odbiorców do skorzystania z nowej oferty.
  • Pakujesz upominki dla kontrahentów – ładne personalizowane pudełko kartonowe to dobra alternatywa dla klasycznych opakowań na prezenty.

Stwórz opakowanie „instafriendly”

W czasach, kiedy wiele osób spędza kilka godzin dziennie, korzystając z social mediów, warto zadbać o to, żeby opakowanie produktu wyglądało maksymalnie estetycznie. Zdecyduj się na minimalistyczny, ale dopracowany design i przykuwające uwagę hasło, takie jak Cześć piękna!, Opakowanie pełne dobroci czy Miło w końcu być u Ciebie

W środku kartonu może znaleźć się kartka z imieniem osoby, która go zapakowała albo naklejka z podziękowaniem. Dobrym pomysłem jest też zachęta do udostępnienia produktów na swoim profilu. Opakowania kartonowe, które możesz wykorzystać do promocji marki zarówno w sieci, jak i w offline kupisz w Rajapack.

Dlaczego warto uwzględnić kartonowe pudełka w działaniach reklamowych?

Prowadzisz sklep ze zdrową żywnością, a może produkujesz ekologiczne kosmetyki lub akcesoria wielokrotnego użytku? Dzięki opakowaniom kartonowym możesz podkreślić charakter swojej działalności. Wybierz pudełka wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, takie jak te dostępne na stronie: https://www.rajapack.pl/kartony-pudelka-opakowania-kartonowe_C11.html.

Pamiętaj, by poinformować o tym swoich klientów. Umieść na pudełku hasło typu Karton przyjazny dla środowiska lub Wykorzystaj to opakowanie ponownie. Do środka nie wkładaj klasycznych wypełniaczy, ale papierowe wiórki, bibułę albo wełnę drzewną. Takie proste rozwiązania sprawią, że zbudujesz wizerunek marki odpowiedzialnej społecznie – klienci, dla których ważne jest dobro środowiska, na pewno to docenią.

2 komentarze
0 komentarze
26 wyświetleń
bookmark icon

0 thoughts on “Jak reklamować markę za pomocą opakowań kartonowych?

    Napisz komentarz…

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *