Nieustanny rozwój pracowników, a co za tym idzie każdego działu w firmie są niezbędne, by firma mogła się rozwijać i podbijać rynek, na którym działa. Jest to szczególnie ważne w takich branżach, jak branża deweloperska, którą wyróżniają wysoki stopień zaawansowania procesów biznesowych, duża konkurencja oraz duża podatność na zmiany stanu gospodarki. W rozwoju pracowników, działów i całej firmy pomagają różnorodne narzędzia – jednym z nich są raporty, które pozwalają na bieżąco analizować nie tylko efekty działań, ale i metodykę działań. W jaki sposób raporty pozwalają osiągnąć sukces firmie i jej pracownikom? Jakie raporty można generować w zaawansowanym systemie CRM dla dewelopera?
Jakie raporty można generować w systemie CRM dla dewelopera?
System CRM dla deweloperów VoxDeveloper to kompleksowe narzędzie, wspierające obsługę procesów biznesowych w firmie deweloperskiej. Jednak aby rozwój firmy był możliwy, szczególnie w tak wymagającej branży, konieczna jest nieustanna optymalizacja działań. Pozwalają na to szczegółowe analizy raportów – zarówno te dotyczące twardych danych, wyników sprzedażowych, jak i zachowań konsumenckich, których analiza pozwala ulepszyć strategię marketingową. W systemi voxCRM istnieje możliwość generowania raportów:
- leadów – w tym raporcie dostępne są szczegółowe informacje dotyczące leadów, począwszy od ogólnych danych, zgód i preferencji, przez źródła i konwersję, powody usunięcia i status, skończywszy na dziennych zestawieniach leadów czy spotkaniach; możliwość posortowania leadów według inwestycji, doradcy, oddziału i sposobu kontaktu rzuca światło na działania i efekty tych działań z uwzględnieniem wielu zmiennych
- sprzedaży – kompleksowe zestawienie informacji o procesie sprzedażowym obejmuje wartość lokali sprzedanych, rezerwacji, umów i transakcji w toku z uwzględnieniem pochodzenia leada oraz prognozowanych sprzedaży
- inwestycji – informacje dotyczące danej inwestycji (cena brutto, netto i średnia cena za metr kwadratowy, łączna powierzchnia z możliwością posortowania według powyższych danych); dostępny również raport o zgłoszeniach serwisowych (liczba i rodzaj zgłoszeń wraz ze statusami); raport zestawienie lokali dla wymogów NBP
- historii zdarzeń użytkowników – dane dotyczące zdarzeń oraz użytkowników (adresy IP, data utworzenia, czas trwania); raport pracy użytkownika z liczbą logowań oraz czasem ich trwania oraz wszystkimi realizowanymi zadaniami (leadami, pozyskaniem klienta)
- Omnibus – możliwość generowania raportów na podstawie sekcji danych (np. „pochodzenie klienta”, „umowa rezerwacyjna”, „umowa przedwstępna”, „umowa deweloperska”, „umowa sprzedaży”, „harmonogram wpłat” i wiele więcej)
- klienci – informacje o zgodach klientów, zestawienie klientów z umowami, zestawienie klientów z umowami dla DFG; raport dostarcza również pośrednio informacje o skuteczności marketingu
Raporty generowanie przez voxCRM dostarczają informacji o skuteczności marketingu i sprzedaży, o poszczególnych inwestycjach, zgłoszeniach serwisowych, a także o pracy pracowników oraz informacjach o klientach. To nieocenione źródło danych, na podstawie których możliwa jest optymalizacja pracy poszczególnych działów, wsparcie dla pracowników i planowanie projektów firmy deweloperskiej.
Fot. Shutterstock.